نوبت اول : 1402/11/09
نوبت دوم: 1402/11/10
(( آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای ))
شماره 87148 /110/ک/م
سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در نظر دارد خدمات مشروحه ذیل را از طریق آگهی مناقصه عمومی در دونوبت آگهی و به طریق تنظیم پیمان واگذار نماید ، لذا از شرکتها و مؤسسات مجاز و توانمند که دارای مجوز لازم از مراجع ذی صلاح (کلینیک گیاهپزشکی دارای پروانه بهرهبرداری معتبر از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوده) و همچنین دارای صلاحیت و سابقه خدمات مورد اشاره باشند دعوت بعمل می آید تا با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس (www.setadiran.ir ) از شرایط ومشخصات مناقصه مطلع شده و از تاریخ درج آگهی عمومی نوبت دوم بر اساس تاریخهای اعلام شده جهت دریافت اسناد مناقصه و ارائه پاکتهای پیشنهاد قیمت از طریق سامانه اقدام نمایند .
ضمناً یاد آوری می گردد که کلیه مراحل برگزاری مناقصه از قبیل دریافت اسناد و تا ارائه پیشنهادات مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد و شرکت کنندگان در مناقصه ضمن درج و بارگذاری تصویر ضمانتنامه در فرآیند ارجاع کار در بستر سامانه (www.setadiran.ir) اصل آن را به شرح مندرج در اسناد مناقصه به صورت فیزیکی به آدرس رشت ، بلوار امام خمینی ، میدان فرهنگ ، خیابان آتش نشان ، سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ، ساختمان شهید گل آور ، طبقه همکف ، اداره امور پیمان و قراردادها تحویل نمایند.
موضوع مناقصه: خرید خدمات مربوط به قرنطینه محصولات کشاورزی در محل گمرک شهرستان آستارا شامل: اعمال ضوابط قرنطینه و موازین بهداشت گیاهی روی محمولههای کشاورزی وارداتی و صادراتی و موازین بهداشتی گیاهی و تهیه گزارشات صادرات و واردات محصولات کشاورزی از پست قرنطینه گیاهی آستارا.
شرایط شرکت کنندگان در مناقصه: 1- دارای کلینیک گیاهپزشکی با پروانه بهرهبرداری معتبر از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان باشد.
2- مکان دفتر کلینیک گیاهپزشکی داخل استان گیلان باشد.
-3 صلاحیت کلینیک گیاهپزشکی منتخب میبایست توسط مدیریت حفظنباتات سازمان جهاد کشاورزی استان طی مصاحبه فنی مورد تأیید قرار گیرد.
برآورد اولیه پروژه 17/500/000/000 ریال و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 875/000/000 ریال
ـ زمان انتشار آگهی نوبت اول : روز دوشنبه مورخ 1402/11/09 میباشد.
ـ زمان انتشار آگهی نوبت دوم : روز سه شنبه مورخ 1402/11/10 میباشد.
ـ زمان دریافت اوراق واسناد مناقصه از روز سه شنبه مورخ 1402/11/10 لغایت یکشنبه مورخ 1402/11/15 میباشد .
ـ زمان تحویل پاکتهای پیشنهاد قیمت از روز یکشنبه مورخ 1402/11/15 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1402/11/26 میباشد .
ـ زمان گشایش پاکتهای پیشنهاد قیمت شرکت کنندگان روز شنبه مورخ 1402/11/28 ساعت 8/30 صبح در مکان سالن شورا ی سازمان برگزار می گردد .
* تذکر: 1- ملاک شرکتها و مؤسسات مجاز، (خرید خدمات) موضوع فعالیت در اساسنامه شرکت کننده و مجوز فعالیت از مرجع صدور صلاحیت الزامی می باشد .
سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان