بیانیه توافق سطح خدمات در تارنما
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان (jkgc.ir) را به اطلاع میرساند:
تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات، نظرها و مشارکت مردمی را برای شما مراجعین گرامی فراهم نموده است.
در قسمت «ارتباطات مردمی» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس بخشهای تخصصی و دفاتر، برنامه مسئولین برای دیدارهای مردمی و نیز بخش پرسشهای متداول جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است.
به محض ثبت پیام یا درخواست، و ایجاد کد پیگیری، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
زمان از دسترس خارج شدن تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.
تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در پایان روزهای تعطیل انجام خواهد شد.