• امروز: 1403/04/26
  • آخرین بروزرسانی: 1403/04/24
هدایت، ارتقا و رشد ذابحین از وظایف اصلی ناظرین شرعی است

هدایت، ارتقا و رشد ذابحین از وظایف اصلی ناظرین شرعی است

آیت‌الله حاج سيد حسن ربانی، نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با ناظرین و ذابحین کشتارگاه‌های صنعتی گيلان در محل سالن الغدیر اداره کل دامپزشکی استان ديدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، در این نشست که دکتر صالح محمدی، ریيس سازمان و حجت الاسلام والمسلمین حاج کريم عاشوری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند، ابتدا دکتر هادی بابایی، مدیر کل دامپزشکی استان ضمن عرض خیر مقدم به بیان گزارش عملکرد دامپزشکی استان در حوزه‌های مختلف مسئولیتی پرداخت و از دامپزشکی به عنوان یکی از نمادهای خدمت بی منت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: هدایت و رشد ذابحین از وظایف اصلی ناظرین شرعی است.

وي با اشاره به آیات شریفه 107 سوره انبیاء و 114 سوره طه که به عظمت خلقت و دانش بی پایان پیامبر اکرم (ص) اشاره دارد از ناظرین خواست که تمام توان خود را جهت رشد شخصیتی و ارتقاء اجتماعی کلیه پرسنل کشتارگاه‌ها به کار گیرند.

آیت‌الله ربانی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه باید بتوانیم از فرصت.های اندک در دوران زندگی به خوبی برای رشد و بالندگی خود و جامعه استفاده کنیم از دو اصل ایمان به کار و استفاده از خلاقیت و نوآوری در وظایف محوله به عنوان سرلوحه فعالیت ناظرین و ذابحین نام برد.