"قرارداد واگذاری خرید خدمات حجمی معاونت بهبود تولیدات دامی ، ستاد معاونت و ادارات امور دام شهرستانها، به بخش غیر دولتی"
این قرارداد در اجرای ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386و آیین نامه اجرایی آن و مبتنی بر مجوز شماره 826729/107/02 مورخ 27/03/1402 سازمان و براساس پاسخ به شماره نیاز 11020001480000099 در مورخ 20/04/1402 شرکت خدماتی مانی آریو گیل در سامانه ستاد و باستناد نامه شماره 840970/02 مورخ 01/05/1402 مدیریت رفاه و پشتیبانی فیما بین سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به نمایندگی آقای صالح محمدی بعنوان رئیس سازمان به نشانی رشت ـ میدان فرهنگ ـ خیابان آتش نشانی ـ سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان – کد اقتصادی دستگاه : 1716-6835-4113 و شناسه ملی 14000259691که از این به بعد در این قراردادکارفرما نامیده می شود از یک سو و شرکت خدماتی مانی آریو گیل به شماره ثبت 21640 شناسه ملی 14008203190 وکد اقتصادی 411638439318 و کد پستی 4144815196 و دارای گواهی صلاحیت شماره 11381111350880 مورخ 31/06/1401 از اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان گیلان به نمایندگی آقای سیدمهدی شادمنفعت فرزند سیدحمزه صادره از چالوس به شماره ملی 4839607427 و شماره همراه 09111325988 وشماره تلفن ثابت 33533880 بعنوان مدیر عامل شرکت که از این به بعد در این قرارداد پیمانکار نامیده می شود منعقد می گردد .
ماده 1: موضوع قرارداد: واگذاری خرید خدمات حجمی معاونت بهبود تولیدات دامی ، ستاد معاونت و ادارات امور دام شهرستانها و ایستگاه اصلاح نژاد اردک و گاو بومی فومن بر اساس جدول برآورد احجام کار"با استفاده از اعتبارات هزینه ای منعقد می گردد .
ماده 2:مدت قرارداد: مدت این قرارداد از تاریخ 01/04/1402 لغایت 31/03/1403( 12 ماه شمسی) می باشد که در صورت اجرای کامل تعهدات توسط پیمانکار و موافقت طرفین با رعایت نرخ قوانین مربوطه و تشریفات قانونی قابل تمدید می باشد .
ماده 3:مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت:
مبلغ قرارداد : مبلغ قرارداد براساس فرم پیشنهاد قیمت و آنالیز ارائه شده در پاکت ((ج)) اسناد مناقصه توسط شرکت خدماتب مانی آریو گیل عبارت است1- 12348939006( دوازده میلیارد و سیصد و چهل و هشت میلیون و نهصد و سی و نه هزارو شش) ریال بعنوان اصل مبلغ 2- مبلغ 782/505/125/1 ریال بعنوان سود شرکت که از محل اعتبارات هزینه ای ، ضریب پیمان برابراست با 0911/100 درصد برآورد هزینه اجرایی که پیوست این قرارداد می باشد.
تبصره1: نحوه پرداخت به پیمانکار، پس از تهیه گزارش کارکرد و ارائه آن به کارفرما و تایید معاون بهبود تولیدات دامی (نماینده کارفرما)
ذیحساب و مدیریت امور مالی سازمان مجاز به پرداخت می باشد.
تبصره 2: تمامی جرائم بیمه تامین اجتماعی مربوط به این قرارداد بابت تاخیر بعهده کارفرما می باشد.
ردیف |
شرح وظایف |
برآورد هزینه |
حجم سالیانه میلیون ریال |
|
حجم/تعداد |
واحد |
|||
1 |
ثبت مشخصات و رکورد از اموال ایستگاه گاو بومی |
45 |
هکتار |
1500 |
2 |
ثبت مشخصات و رکورد از اموال ایستگاه اردک بومی |
15 |
هکتار |
1248.9 |
3 |
انجام امور خدماتی،نقل و انتقال پرونده ها و بایگانی ادارات امور دام شهرستانها و معاونت |
2000 |
مورد |
2200 |
4 |
ارائه خدمات دامی (بهداشتی،غذایی،دارویی،پرورش، شیردوشی و ......) ایستگاه گاو بومی |
172 |
رأس |
1600 |
5 |
ارائه خدمات طیور (بهداشتی،غذایی،دارویی،پرورش، پر چینی،جمع آوری تخم،جوجه کشی و ......) ایستگاه اردک بومی |
5000 |
قطعه |
1300 |
6 |
مرتب سازی و اصلاح فیزیکی پرونده های معاونت و ادارات امور دام شهرستانها |
4000 |
مورد |
2300 |
7 |
انجام خدمات گزارش دهی به معاونت و ادارات امور دام شهرستانها |
4500 |
مورد |
2200 |
مجموع |
12348.9 |
شرح " عنوان " و " حجم " فعالیت های ایستگاههای امور دام سازمان جهاد کشاورزی گیلان
ماده 4 : تعهدات کارفرما.
-کارفرما متعهد است برای فسخ قرارداد ، حداقل یک ماه قبل از فسخ موضوع را کتباً به پیمانکار اطلاع دهد.
1-اعزام ناظر یا ناظرین از سوی کارفرما جهت بازرسی و نظارت بر نحوه عملکرد خدمات ارائه شده توسط پیمانکار .
2-تعیین فعالیت و خدمات مورد نظر موضوع قرارداد با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان می باشد.
3-تایید کارکرد و فعالیت انجام امور خدمات بعهده معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان می باشد.
ماده 5: تعهدات پیمانکار:
2-استقرار نیروهای واجدشرایط با تایید کارفرمادر محل سازمان جهت ارائه خدمات حجمی از سوی پیمانکار الزامی است .
3-پیمانکار طرف قرارداد متعهد می گردد در انجام وظایف موضوع قرارداد و تعیین و پرداخت دستمزد و حقوق عوامل خود را
طبق لیست اسامی تحویل کارفرما بهمراه ارائه پرینت بانکی و پرینت پرداختی بیمه رعایت نماید و هرگونه پاسخگویی به شکایات و اجرای آراء مربوطه به هیأت های حل اختلاف کارگری و سایر تعهدات قانون کار را برعهده بگیرد .
4-پیمانکار موظف است نسبت به حل مشکل تاخیر در پرداخت حق بیمه عوامل اجرایی خود را در اسرع وقت پیگیری نماید.
5-پیمانکار متعهد میگردد که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی نمی باشد .
6-پیمانکار متعهد میگردد توانایی حداقل قابلیت پرداخت 2/دو ماه حقوق و مزایای عوامل اجرایی خود را بدون دریافت صورت وضعیت از کارفرما داشته باشد وپاسخگوی همه امورات حجمی موضوع قرارداد باشد و در صورت عدم پرداخت به موقع کارفرما حق فسخ قرارداد را بصورت یکطرفه دارد.
7-کلیه حقوق ازقبیل عیدی،سنوات،مرخصی ،حق اولاد،بن،مسکن وخواروبار، بیمه ، مالیات ،طرح طبقه بندی مشاغل وکسورات دولتی قانونی بعهده پیمانکار بوده وسازمان هیچگونه مسئولیتی درمقابل فردیاافراد یاکارگر و. . . نخواهدداشت .کلیه مسئولیتها دراین خصوص بعهده پیمانکار بوده که می بایست پاسخگو باشد.
8-پیمانکار طرف قرارداد می بایست دارای سرمایه کافی وتوانمندی درپرداخت بموقع حقوق عوامل خود بوده و تاخیر در پرداخت صورت وضعیت قرارداد از سوی سازمان نمی تواند دلیل تاخیر در پرداخت بموقع حقوق پرسنل خود و همچنین کاهش کمیت وکیفیت تعهدات مندرج در قرارداد باشد و پیمانکار پاسخگوی همه امورات حجمی موضوع قرارداد است.
9-پیمانکار متعهد میگردد که بلافاصله پس از تنظیم قرارداد حقوق معوق عوامل اجرایی خود را پرداخت نماید.
تبصره 2: در صورت تمایل نیروهای مستقر درشرکت که قبلاًحضوری فعال و موثر درسازمان داشته اند به دلیل افزایش امنیت اطلاعات و آشنایی کامل با سازمان که صلاحیت آنان توسط سازمان مورد گواهی قرار گیرد. با تأیید کارفرما و پیمانکاراقدام خواهد شد.
تبصره 3 : به جهت حفظ امنیت اطلاعات سازمان ، حتی الامکان پیمانکار موظف است به هر طریق ممکن از تغییر و جابه جایی نیرو در طول مدت قرارداد خودداری نماید و شرایط مناسب جهت رضایت نیروهای فوق را فراهم نماید . ضمناً در صورت غیبت هریک از نیروها و عدم حضور جایگزین تأیید شده به ازای هر روز کاری یک سیصد و شصت و پنجم کل قرارداد از مبلغ پشتیبانی پیمانکار توسط کارفرما کسر می گردد .
تبصره 4 : در صورتی که هریک از نیروها قصد ترک شرکت و سازمان را دارند پیمانکار موظف است حداقل از یک ماه قبل با
هماهنگی کارفرما فرد جدید را براساس شرایط مندرج درخصوص نیروهای مقیم ، جهت احراز صلاحیت و ارائه خدمات حجمی معرفی نمایند . در غیر اینصورت به ازای هر روز تأخیر همانند تبصره 2 ماده 5 غیبت و اعمال شرایط خواهد شد .
تبصره 5 : پیمانکار موظف است صلاحیت کلیه نیرهایی را که در خصوص این قرارداد به کار می گیرد قبلا به تایید کارفرما رسانده باشند.
10-پیمانکار متعهد است کلیه اطلاعات کسب شده از کارفرما را محرمانه تلقی نماید و در کمال امانتداری اقدامات لازم را جهت حفاظت و حراست از اطلاعات موجود در سیستم ها ی سازمان معمول داشته و از تکثیر و کپی برداری به هر شکل وفرم، چه در زمان پشتیبانی و یا در بعد از پایان همکاری خودداری نماید و تلاش در راستای دستیابی برای دسترسی به شبکه و اطلاعات موجود از خارج از سازمان را چه در حین قرارداد و چه در پایان قرارداد خودداری نماید که در صورت مشاهده مشمول قوانین جرایم می گردد. ضمناً کلیه مفاد مذکور شامل حال نیروهایی که پیمانکار از آنها در این قرارداد بهره جسته نیز می باشد و در صورت هرگونه مشکل مسئولیت بر عهده پیمانکار می باشد .
11- به منظور حسن انجام تعهدات قرارداد ، پیمانکار موظف است برابر قوا نین ومقررات ضمانت نامه معتبر و قانونی بسپارد .
12-هرگونه تغییر در وضعیت شرکت طرف قرارداد می بایست ظرف مدت 5 روز کتباً به کارفرما اعلام گردد.
13- در صورت فسخ ، لغو یا اتمام قرارداد ، تسویه حساب قانونی نیروها به عهده شرکت طرف قرارداد می باشد .
14- پیمانکار متعهد است کلیه حقوق مادی و معنوی کارفرما نسبت به موضوع قرارداد را مراعات نموده و حق واگذاری تمام یا بخشی از آن را به غیر ندارد در غیر این صورت کارفرما اختیار برخورد قانونی را برای خود محفوظ میدارد .
ماده 6 : افزایش یا کاهش حجم عملیات.
کارفرما میتواند درصورت ضرورت و افزایش یا کاهش حجم عملیات موضوع قرارداد نسبت به تغییر میزان کار با اعلام به شرکت طرف قرارداد ، مبلغ قرارداد را تا 25% افزایش یا کاهش دهد.
کارفرما می تواند در صورت ضرورت در جهت حسن اجرای این قرارداد و رعایت مقررات عمومی ، شرایط اختصاصی را که لازم میداند به این قرارداد الحاق نماید .
ماده 7 شرایط عمومی قرارداد :
کارفرما در قبال مطالبات نیروی انسانی شرکت در زمینه قانون کار و قانون تأمین اجتماعی و سایر قوانین ومقررات مربوط در برابر وزارت کار و امور اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی و سایر مراجع قانونی ذیربط و ذیصلاح هیچگونه مسئولیتی ندارد .
این قرارداد هیچگونه تعهد استخدامی و بیمه ای برای کارفرما ایجاد نمی کند و کارفرما هیچگونه تعهدی در قبال بکارگیری مجدد پس از پایان قرارداد بصورتهای مختلف اعم از خرید خدمت و ... را ندارد .
کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار است.
ماده 8 : شرایط فسخ قرارداد.
در صورتیکه کارفرما تشخیص دهد که پیمانکار به تعهدات مندرج در قرارداد عمل ننموده است ، با یک اخطار کتبی و با فرجه زمانی حداکثر یک ماهه به پیمانکار، مجاز است نسبت به درخواست فسخ قرار داد اقدام و کلیه خسارتهای وارده را از پیمانکار مطالبه نماید.
ماده9:خسارات وارده:
چنانچه پیمانکاردر تعهدات مندرج در قرارداد به نحوی کوتاهی نماید که بنا به تشخیص کارفرما خسارتی وارد شود کارفرما مجاز است در ازای خسارت وارده مبلغی معادل 100% بهای خسارت را از مطالبات مجری کسر نماید و در صورت تکرار و عدم اجرای تعهدات نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید و پیمانکار حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایدضمناً،خسارات ناشی از آتش سوزی ، سیل و سایر حوادث غیرمترقبه بعهده پیمانکار نمی باشد
ماده 10:حل اختلافات : چنانچه در اجرای قرارداد اختلاف ایجاد شود ابتدا اختلاف با حضور نمایندگان طرفین ، معاونت توسعه مدیریت ومنابع و معاونت بهبود تولیدات دامی وذیحساب ومدیر امورمالی مطرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد و در صورت عدم توافق موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
ماده11: نسخ قرارداد: این قرارداد در پنج نسخه مشتمل بر 11 ماده و 5 تبصره که هر کدام حکم واحد را دارد و پس از امضاء رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان و پیمانکار قابل اجراء می باشد.
صالح محمدی سیدمهدی شادمنفعت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان مدیر عامل شرکت خدماتی مانی آریو گیل
محل امضاء محل مهر و امضاء
*معاون توسعه مدیریت ومنابع
* ذیحساب و مدیر امور مالی
* معاون بهبود تولیدات دامی
* رئیس اداره پیمان و قراردادها
* سرپرست اداره حقوقی