• امروز: 1403/01/30
  • آخرین بروزرسانی: 1403/01/30
بازدید دکتر صالح محمدی و هیات همراه از واحدهای تولیدی شهرستان تالش

بازدید دکتر صالح محمدی و هیات همراه از واحدهای تولیدی شهرستان تالش

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر صالح محمدی رئیس سازمان جهادکشاورزی بهمراه مهندس جانبازی معاون توسعه و مدیریت منابع، مهندس موسوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و مدیران کل سازمان تعاون روستایی، دامپزشکی، عشایر منابع طبیعی از تاسیسات و واحدهای تولیدی بخشهای مختلف کشاورزی شهرستان تالش بازدید کردند.

در بازدید یک روزه رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان که با همراهی مهندس موسوی معاونت تولیدات گیاهی  و مهندس جانبازی معاونت توسعه و نیروی انسانی سازمان انجام شد ، پس از برگزاری برنامه ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با کشاورزان و بهره برداران شهرستان تالش با خانواده معزز شهید جهادگر کوهی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر صالح محمدی ضمن بازدید از یک واحد سردخانه و سورتینگ کیوی شهرستان بیان داشتند: سطح زیرکشت کیوی در تالش 4150 هکتار است که امسال با افزایش تولید نسبت به سال قبل ، میزان 140 هزار تن کیوی تولید و تاکنون 90 هزار تن صادرات داشتیم .

دکترصالح محمدی افزودند: شهرستان تالش با داشتن 46 واحد سردخانه ظرفیت نگهداری 100 هزارتن محصولات کشاورزی را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان و هیات همراه در ادامه بازدید یک روزه خود از مزرعه تولیدی ماهیان خاویاری آقای امام قلی وند نیز بازدید کردند.

شایان ذکر است شهرستان تالش با داشتن 11مزرعه پرورش ماهیان خاویاری، ظرفیت تولید 318 تن خاویار را داشته و شرایط صادرات محصولات این مزارع به اتحادیه اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارد.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گیلان/

بازدید دکتر صالح محمدی و هیات همراه از واحدهای تولیدی شهرستان تالش