• امروز: 1397/08/23
  • آخرین بروزرسانی: 1397/08/22
تیتر اخبار
  1. بازدید مشاور معاون وزیر و مجری طرح زیتون کشور از مجتمع کشت و صنعت زیتون منجیل رودبار
  2. آغاز شخم اول شالیزارها
  3. دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان
  4. پدافند غیر عامل پشتوانه اقتدار ملی یکی از مهترین ابزارهای بازدارنده محسوب می شود
  5. حضور پژوهشگر دانشگاه جهت تدریس دوره مهارتی ویژه گیاهان دارویی
  6. پایان برداشت راتون در گیلان
  7. دیدار رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی کشور با ریاست سازمان جهاد کشاورزی گیلان
  8. افزایش سهم گیلان در خوداتکایی روغن خوراکی ایران
  9. تنها یازده روز برای کشت دانه روغنی کلزا زمان باقی است
  10. دیدار ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت
  11. دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان
  12. دیدار همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان
  13. دیدار مدیر تعاون روستایی استان به همراه اتحادیه ها و تشکلهای بخش کشاورزی با ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان
  14. پرداخت بخشی دیگر از مطالبات چایکاران شمالی
  15. • انتصاب مدیر جدید امور اراضی در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان
  16. اولین جلسه شورای مدیران با حضور مهندس درجانی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان
  17. انتصاب ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

شرح وظایف :
 
 
 1- اجرای امور مربوط به ارزیابی عملکرد وتهیه گزارشهای لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به رئیس سازمان و سایر مراجع ذیربط
 
 2- انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحدهای سازمان و تجزیه و تحلیل آنها
 
 3- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان و جمع بندی آنها جهت تهیه گزارش های لازم
 
 4- همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقررات
 
 5- بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوطه منشور حقوق شاکی
 
 
 ما اعتقاد داریم شاکی حق دارد:
 
حفظ حرمت شخصیت و کرامت انسانی خویش را صرف نظر از هر گونه خصوصیت قومی نژادی مذهبی فرهنگی و اقتصادی خویش طلب نماید. شاکی حق دارد: نظریات انتقادی پیشنهادها یا هر مطلبی را که در رابطه با شکایات خویش لازم بداند در محیطی امن و مناسب مطرح نماید. شاکی حق دارد: در چارچوب وظایف قانونی راهنمایی ها و اطلاعات غیر محرمانه مورد درخواست و نیاز خویش را از ما طلب نماید. شاکی حق دارد: در صورت درخواست و در رابطه با شکایت خویش از شرح وظایف این اداره نام و نام خانوادگی و عنوان سازمانی و مسئولیت های کارشناس پرونده مراحل گردش کار و نیز زمان مورد انتظار جهت پیگیری و پاسخگویی به شکایت خویش مطلع گردد. شاکی حق دارد: رعایت عدالت و انصاف راز داری و امانت داری سعه صدر و رفتار نیکو سرعت و دقت عمل دلسوزی و گره گشایی و جدیت پیگیری مستمر و فعال را در انجام وظایف قانونی از ما طلب نماید. شاکی حق دارد : در صورت نیاز نسبت به رسیدگی و پیگیری موضوع خویش ملاقات با مقام مسئول مافوق را طلب نماید. شاکی حق دارد : از امکانات لازم جهت اعلام نقطه نظرات و پیگیری های غیر ضروری خویش از طرق مختلف برخوردار گردد .